Vejledning ved klager

Synes du ikke, at vi lever op til aftalerne – så hører vi meget gerne fra dig. Vi vil gøre hvad vi kan for at skabe en tilfredsstillende løsning på problemet.

Du er velkommen til at kontakte os

Kontakt vores kundeservice – se alle kontaktinformationer her.

Vi gør alt hvad vi kan for hurtigt at finde en god løsning.

Vi ønsker tilfredse kunder

True Energy tager alle henvendelser seriøst og prøver at lære af dem. Måske er der en naturlig forklaring på dit spørgsmål ud fra gældende regler og procedurer, måske har vi begået en fejl. Uanset forklaringen, så forsøger vi at finde en løsning, som skaber tilfredse kunder.

Sådan klager du

Kan vi ikke tilbyde en løsning, du kan acceptere – så er du velkommen til at sende os en klage. Vi lover at behandle din klage inden for kort tid, og hvis du ikke finder vores svar tilfredsstillende, kan du bringe sagen videre til Ankenævnet på Energiområdet – eller til Forbrugerklagenævnet.

Send din klage til True Energy: kundeservice@www.trueenergy.dk

Læs mere om, hvordan du klager til Ankenævnet på Energiområdet: http://www.energianke.dk/vil-du-klage

Læs mere om, hvordan du klager til Forbrugerklagenævnet: http://www.forbrug.dk/Raad-og-rettigheder/Bolig/Huskoeb-og-fjernvarme

Er klagen over et køb du har lavet på vores hjemmeside, kan du også henvende dig til Europa-Kommissionens Online tvistbilæggelsesorgan her: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Klageprocedure

Vi kan også ringe dig op og tale om det og prøve at finde en god løsning.