FAQ

FAQ

Find svar på typiske spørgsmål her.

Spørgsmål vedr. at blive ny kunde i True Energy

Er det besværligt at skifte el-leverandør?

Hvordan finder jeg ud af, om jeg har en timeafregnet el-måler?

Kan jeg få strøm fra True Energy, hvis jeg ikke har en timeafregnet el-måler?

Jeg har elvarme og/eller solceller – kan jeg så være kunde hos True Energy?

Jeg har elvarme, hvad gør jeg for at få reduceret elafgift?

Jeg er på den gamle solcelle-ordning – hvad bliver ændret?

Spørgsmål vedr. El-bil

Jeg har allerede fri el til min el-bil hos for eksempel Clever eller EON. Giver det så mening at blive kunde hos True Energy? 

Jeg har el-bil og solceller. Hvad gør I ved det?

Spørgsmål vedr. El-bil

Kan man bruge jeres app uden at være kunde? 

Hvordan får jeg app’en?

Sender I strøm fra mit batteri til el-nettet?

SmartCharge, QuickCharge og Big Battery – hvad er sammenhængen?

Vejledninger til opsætning af app’en

Strømmen er gået

Strømmen er gået, hvad gør jeg?

Bliv kunde hos True Energy og få de lave timepriser, som vist i appen. Det er nemt at skifte til True Energy! Det er gratis og kræver ingen nye installationer.